Doprava.

Aktuálne dopravné informácie

Niekedy sa stretávam s otázkou, či je problém sa k nám dostať, či sú zjazdné cesty, či nás tam pod Tatrami nezavialo a podobne. Niekedy to naozaj nie je sranda, občas keď doma pozeráme situáciu vo večerných správach, tak máme pocit, že tie snehové jazyky boli natáčať za našou dedinou smerom na Poprad :-)
Aktuálne dopravné informácie - čítať viac...

Vrbov. Navigácia, ako sa do Vrbova dostanete

Ak máte navigáciu, nie je čo riešiť. Ak Vám nebodaj nenájde obec Vrbov s poštovým smerovým číslom 059 72. Tak vyhoďte navigáciu :-) Ale nie, skúste v tomto prípade zadať tieto súradnice: 49°5'16"N, 20°25'30"E. No ale čo v tom prípade, ak nemáte navigáciu, alebo ak ste ju práve vyhodili z okna? Čítajte ďalej... Na nasledujúcej google mape vidíte, ako sa k nám dostať. Ak nájdete na mape Poprad, alebo Spišskú Novú ves, či Kežmarok tak vedzte, že z nich, ale ani z iných kútov Slovenska nie je problém trafiť rovno k nám

No ale pekne po poriadku. Budem to brať tak, že ak ste z blízka, nerobí Vám problém trafiť do susediaceho Vrbova. Budem to brať tak, že idete z diaľky, preto najskôr Bratislava

z Bratislavy (cca 350km)

Akú trasu si zvolíte nechám na Vás, či pôjdete cez Donovaly, alebo cez Žilinu, aj tak budete musieť prísť cez Liptovský Mikuláš a Ružomberok. No a z Ružomberku len ďiaľnicou smerom na Poprad. Tá Vás privedie už priamo do Popradu. Pokračovanie cesty teda hľadajte v odrážke Poprad

z Popradu (16km)

Hneď po výjazde z diaľnice (v Matejovciach - Poprad) si to namierite smerom na Kežmarok. Prejdete teda Matejovce. Na ceste bude ďalej aj Veľká Lomnica. Vy však pôjdete stále rovno až do obce Huncovce. Tam už spomaľte. Jednak je tam štyridsiatka a prechody pre chodcov, ale aj preto, že budete odbočovať doprava. Približne v strede dediny hneď za autobusovou zastávkou. Tam už niet kam zablúdiť a po ceste uvidíte už len obec Žakovce. Tie budú ale len po pravej strane, nevojdite tam, lebo aj autobus tam blúdi 15 minút :-) Pokračujte teda po hlavnej ceste. Hneď po vyjdení na kopec zbadáte obrázky známe z tejto stránky, kostolnú vežu a celý Vrbov, ktorý si tam spokojne leží v dolinke, ku ktorej ste šli stále len hore kopcom :-)

Zväčšiť mapu

z Kežmarku (7km)

Zamierte smerom na Spišskú Novú Ves. Najbližšia obec je Ľubica, ktorá s Kežmarkom susedí. Prejdete celou obcou. Na jej konci po pravici s už najbližšou čerpacou stanicou k Vrbovu sa Vám otvorí voľné priestranstvo s cestou smerujúcou priamo k nám. Natrafíte ešte na jednu odbočku - Tvarožná. Tam však určite nebočte, pokračujte smerom do kopca, po hlavnej ceste. Tam, za tými stromami hore už budete vo Vrbove

zo Spišskej Novej Vsi, alebo z Levoče (23km z oboch miest)

Choďte smerom na Spišský Štvrtok. Ako budete tam, v prípade, že idete z Levoče, pokračujte po hlavnej ceste smerom na Poprad a Jánovce. V prípade, že idete zo Spišskej Novej Vsi, tak sa na tú hlavnú len pripojte :-). Do Jánoviec je to priama cesta. Aj keď, teraz tam nájdete výjazd z diaľnice, na ktorý by ste sa možno nechtiac pripojili. Takže si tam dajte pozor. Bude to vyzerať, že idete na ďiaľnicu, nová cesta... hneď treba hľadať odbočku doľava smerom na Jánovce. V Jánovciach odbočiť doprava. Prejdete cez obce Vlková, Abrahámovce a keď už uvidíte rybníky, ste vo Vrbove.